Tuesday, December 2, 2014

Pesta Penang Kembali Lagi

Assalamualaikum.

Cuma ingin war-warkan kepada semua, yang PESTA PULAU PINANG kembali lagi. Acara wajib utk kalender aktiviti di negeri Pulau Pinang.

Banyak aktiviti yang uolzz boleh join tapi siapkan DUIT saja. hehe. dan yang paling popular I rasa adalah EURO FUN PARK. sebab tak boleh jumpa dekat tempat lain melainkan di PESTA PENANG saja, dan its quite expensive. satu game mungkin dalam RM10++ sekali main.

tapi yang I nak kongsi dengan korang yang I akan masuk bertanding lagi dalam pertandingan BINTANG PESTA 2014. yahooo. kebetulan tarikh untuk saringan tu kena dengan tarikh I nak balik bercuti semperna Kak Ninie kawin. so, terus amik peluang nie. untuk kali ni, I rasa macam nak menyanyikan lagu dari kumpulan ST 12 - Jangan Pernah Berubah sebab lagu ni kakak2 I suka sgt dengar. I nak masuk pon sekadar suka-suka. bukan nk cakap suara ni hebat. tapi I cuma nak uji keberanian diri berada di atas pentas. even kalau terpilih masuk semi final memang I akan tarik diri sebab time tu I dah balik kampus untuk struggle dengan I punya final exam.



Last year pon masuk jugak. tapi, hampeh sebab naik-naik stage aje, suara ke laut sebab gementar sangat-sangat. mana nak terkejut, diberi nombor 10 tapi peserta no 8 dan 9 bila dipanggil,tak naik ke pentas. last-last tanpa persediaan mental, terpaksa no 10 naik dengan keadaan tiba-tiba. Last year menyanyi lagu Shahir- Kebahagiaan Dalam Perpisahan.





Senarai penuh aktiviiti yang dirancang




Pelan Ke Tapak Pesta
ps/ : Klik di sini untuk TIKET PESTA PERCUMA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...